jag funderar på det som berör mig mest

Just nu ligger jag efterlängtat i min säng. Har funderat i några timmar på vad jag ska skriva här men det är hel tomt. Var iallafall ut med gänget från Huli och även massa massa fler. Så idag är en sån dag som jag vill säga " Aldrig mer alkohol.. " Men jag dricker nog aldrig till 8 på morgonen igen iallafall. Blev som i vanlig ordning när man sover i huli, drygt 3-4 timmars sömn sedan ringde jag papsen som hämtade mig. Nå är man ute i skogen när det inte går nåra bussar.

Idag blir det kräftskiva! Massa god mat och dricka. ( Vatten eller nått för min del ) Jag önskar att jag vore pepp för att fixa mig men icke sa nicke. Helt död. Håret i en ful toffs, stora stora mjukisar, ett större linne och dödligt ruskig i ansiktet. Fager brud. Nä, men vi hörs senare! :) Tur att det är hemma, så besöket får vara tyst.
Härligt sällskap. 2 utav 57824 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0