jag kan inte ens stå utan din luft i mina lungor

Tänk att jag vaknade 9 imorse och det första som slog mig var " Fan, jag har sovit över.. " Men icke för nu är jag så ledig man kan bli. Riktigt uttråkande i längden. Skulle ringa till VC för att kolla svaret på min odling som jag tog i Torsdags men då tar dom inga samtal. Nä, men det var ju grymt.

Men på tal om provsvar. Jag har ju haft ont i snart en vecka men igår, min sistra dagen var nog den värsta dagen av dom alla. Illamående, knark av ipren och kunde knappt stå. En stund fick jag så ont så jag satt mig och släppte några tårar i sköljrummet. Tänkte gå hem men det var trots allt sista dagen så jag höll mig. Idag känns det lite bättre så det är ju skönt, ännu skönare om VC kunde svara i telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0