du kommer aldrig att förstå vad jag menar.

Sitter och spelar bingolotto med familjen. Massa gotta, tända ljus och allt är så bra. Fast nu är det paus så alla passar på att facebooka ( och blogga... ) Förresten!! Jag vann ju så att jag är med på miljondragningen som är nästa vecka. Läju bli stenrik. Fast alla börjar driva på facebook om massa vinster hit och dit som dom inte ens spelat om så folk tror att jag också driver. Så jag verkar omogen så jag ljuger om saker alltså. Mamma mia!

Nejnej. Vi får väll se vad det blir nästa vecka. Minst 100 000 sa dom, fast så är det nog inte men det vore nice. Då reser jag iväg. Shoppar som en galning och bara njuter. Läju räcka nån vecka. Men nu ska jag plocka fram ännu mera gott så att bordet är laddat när bingolotto börjar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0