jag skulle förstå om du ändrade dig och vände om.

Just nu sitter jag på tåget och har riktigt tråkigt. Skulle varit skönt att sova men det får vi ta en annan gång =) Har somsagt haft en bra helg men däremot känns det så himla bra att åka hem till mig nu. Mitt Stockholm. Jag trivs så himla bra med allting. Känns inte som att jag ens längtar tillbaka till Sundsvall.

Jag har känt mig som en främling, ett frågetecken hela helgen. Känns mig inte alls hemma. Sundsvall är bara, blä. Om man undanser från min fina familj och vänner. De vänner som verkligen står kvar. Jaja. Sundsvall kan vara en bra stad också. Jag tyckte verkligen om den innan jag flyttade men nu är det andra bullar. Ska slå på en film nu så vi hörs senare. Tänkte kanske sno en frågelista utav någon annan rolig bloggare.


Ajo, en jätteroad tjej på tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0