mitt år 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Absolut. Tog studenten. Flyttade till Stockholm

Har du några nyårslöften?

- Nja, tror inte det kommer bli något sånt.

 

Blev någon eller några av dina vänner föräldrar i år?
- Vänner och vänner, bekanta.

 

Vilka länder besökte du?
- Har faktiskt hållt mig till Finland iår bara.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 12 November. När jag flyttade ner till Stockholm

Vad var din största framgång 2011?
- Att jag var cool nog och skaffade mig ett fast jobb.


Största misstaget?
- Att jag inte skött allting som jag borde, men det är en lärosak.

 

Bästa köpet?
- Läju ha varit min dator och iPhone 4

Vad spenderade du mest pengar på?
- Cigg och sprit har det gått alldeles för mycket på. Men what to do.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Mina vänner och även min familj som jag kommit mycket mycket närmre.

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Är nog ingen speciell. Jag, låtar och år går inte hand i hand direkt

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Båda två. Fast nu på slutet har jag varit mycket mer gladare, men har haft mina
dåliga stunder när jag varit ledsen också. Väldigt ledsen.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Skött allting. Och inte slarvat som jag faktiskt gjort.


Favoritprogram på TV?

- Family guy, Scrubs och How I meet your mother

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- Jobbade! Yesmain

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Somvanligt. Jävligt bekväm

Den bästa nya personen du träffade?
- Måste varit Stephanie Westerlund & Samantha Forslund. Mina hjärtan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0