fuck yesterday. från botten till toppen.

Okej. Nu ligger jag hemma i soffan men däremot vaknade jag på ett lite bättre sätt. På ett hotell. Hade en riktigt rolig kväll igår egentligen, men - vi kan bortse från vissa saker. Fyllan satt stenhårt iallafall. Vi förkrökade hos Mathias med gänget och sedan drog vi ner till Tandoori. Vilket drag. Jag & Mantha lyckades bli jagade av polisen när vi sprang med hotellets morgonrockar genom stan.. Men vi vaknade ju upp på hotellet iallafall. Go frukost idag.

Menmen. Nu ska jag gräva ner mig tills det är dags att bege sig tillbaka till Stockholm. Hoppas Sundsvall glömmer allt detta tills nästa gång jag kommer, läju dröja! Nu -> dags för julmys med en liten del av släkten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0