visst att du kan rycka på axlarna och spela ball.

Ligger i sängen och skriver min delegering, sakta men säkert. Jävligt bra svar skriver jag iallafall ;) Pratar med Maria nu. Så kul! Vi som inte pratat på evigheter. Verkligen evigheter. Blä att skolan kan bygga såna vänskaper som bara, krashar sedan. Eller, inte krashar men man får ju inte samma tid för vänner när man jobbar direkt efter skolan.

Annars så är det 1;a December idag. Ingen snö. Missade julkalendern imorse så jag har ställt klockan så att jag inte missar det ikväll. Nu ska jag ringa en doktor! Hörs.



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 äkta vänskap håller fast man inte ses jämnt

2011-12-01 @ 22:54:48
URL: http://mwalde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0