christoffer - från svart till vitt

Jag skrev ett inlägg om hur man aldrig får en andra chans att göra ett första intryck. I det inlägget stod det om en tjej som jag verkligen försökt förstått mig på under drygt ett år men jag lyckas aldrig, hon är för mycket.

Men idag, tänkte jag se allting lite ljusare. En kille som är rätt så omtalad här i Sundsvall är Christoffer. Inte bara han utan väldigt många andra men jag har valt att skriva om han idag. Jag hade hört allt möjligt om han, hade såna otroliga fördomar om honom. De få som sa något "bra" om honom trodde jag inte alls på, utan levde gott på mina fördomar som jag trodde hårdare på. Man fick höra att han va på fester men drog helst in dit utan trodde folket som var där var likadana, man orkade inte - kanske blev det sista utvägen.

Men det var en kväll, så fick även han komma på en av mina fester och det är jag ärligt glad för idag. Till en början så hejade vi inte ens även fast jag bodde där. Det kom senare, så han frågade mig vad jag tyckte om han så jag sa sanningen. Och där satt den - han var hur trevlig som helst! :D Allt vände från svart till vitt. Hamnar vi på samma fest nuförtiden så hejar man, man kan prata och allting är bra.
'
Här, har vi en grabb som verkligen räddade sig trots de hårda fördomarna jag hade mot han. Det är mänskligt att döma innan, men tänk vad slöseri på tid..
Klicka på bilden för att komma till hans blogg! helt klart läsvärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0