ett inlägg till min pappa - en hjälte


Det finns ingen som min pappa, ingen som håller mitt hjärta så hårt. Från spädbarnsben, till barnsben, och nu genom ungdomens år har han varit min stöttepelare. En hjälte, som ställer upp med all kraft han har. All tid som han har med familjen pga. hans jobb ger han till familjen från djupet av hjärtat. Jag uppskattar han något så fruktansvärt fast det är sällan jag visar de.. :( Men allting ska bli bättre, när vi kommer vara en familj varje vecka. Och jag längtar, tills att ha min pappa hemma varje dag för det var flera år sen. Han är en solstråle, lyser glädje från topp till tå. Han får den gråaste dimman till ljusaste solstrålen.  Ord från hjärtat, direkt till dig pappa - Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta, du är mitt kött och blod. Sådan far, sådan dotter. ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0