få ut mardrömmarna - ur mitt liv

Man får ingen andra chans att göra ett första intryck.


Det är ofta man får dåliga intryck av folk, antingen på plats eller att man har stora fördomar. Jag har fördomar, och dom blir större utav de dåliga intrycken folk gör. Jag är inte den som gör så bra intryck heller, jag gjorde iallafall inte förut men försöker göra bättre nu. Det går alltså framåt.
Men däremot så försöker jag stå emot mina fördomar ibland, jag försöker stå ut med personer men vissa går bara inte. Det finns en person jag försökt med, gång på gång på gång och jag har kommit fram till ett beslut. N.E.J. Att gå runt och tro att man är så jävla mycket, men va så jävla lite är pinsamt. Har alltid haft något emot henne, och hon frågar om jag hatar henne men det har jag aldrig gjort. Men nu har droppen runnit, droppen som fått bägaren att rinna över. Nä, jag hatar dig nuförtiden om du skulle fråga.


Sen om andra personer, tjejer som killar kunde sköta sitt eget liv nångong.
Ursäkta utbrottet, ingen dans på rosor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0