he's so beautiful - and I tell him everyday

Idag på mässan så tog jag tillfället i akt och pratade med en lärare från en privatskola i Stockholm som utbildade bla. hudterapeuter. Hur roligt skulle det inte vara att jobba som det, ge behandlingar, pyssla om folk och massera. Själv älskar jag att bli ompysslad och att pyssla om.  Jag blir lite glad när jag tänker på det. Fast jag blir mindre glad eftersom det programmet finns på min skola numera fast den första årskullen där är 93;or.. Annars kostade det 95.000 att plugga nere i Stockholm, men det vore så grymt kul. Har aldrig tänkt tanken på studielån, men nu börjar man faktiskt fundera ganska grovt.. Man får helt klart se vart man kommer hamna i livet!

Ska gå ner och läsa alla broshyrer om programmet nu, och se om jag kommer närmare ett beslut än vad jag är just nu. Känslan vill, men endå inte. somvanligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0