vilken fin dag - en alla hjärtans dag

Från och med nu hatar jag alla hjärtans dag. Jag måste ha nått riktigt dåligt som gör att Gudarna(?) eller något annat hatar mig. Hur många får papper av Tingsrätten denna underbart fina älskvärda dag, och ser att det väntar en rättegång redan nästa veckan. Skulle egentligen på en annan rättegång nu i Februari också men det blev framflyttat till Maj. Ska aldrig mer ställa upp när det händer något. Ensamt vittne är jag också, det är kul. Jag älskar mitt liv, verkligen. Så himla hårt, precis som de ska vara på den här dagen.

Bra att min blogg är så positiv! Hursomhelst, ikväll skippar jag plugget helt och hållet, myser med gosaker istället. Hoppas ni har en jättebra kväll, ta hand om varandra! Visa all kärlek, som man egentligen ska göra varje dag. Men just för att denna dag finns, visa kärlek från djupet av hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0