it's feel like we're done

Känner ni som jag? En dag i skolan och man är grisigt skolless redan. Jag försöker peppa mig själv med att det inte ens är ett halvår kvar men det är svårt, man peppar sig alltid med dessa år och jag börjar lessna nu. Ska väll skicka iväg lite jobbansökningar också idag, vara lite duktig. Och omvårdnad, världens slappaste linje. Det var ärligt därför jag valde detta program, riktigt slappt men jag gick på nitlotten. Men självklart, jag älskar att jobba med människor också, men det har kommit under dessa åren som jag pluggat.


Jag skulle lätt kunna hoppa av skolan, för jag ser faktiskt inte riktigt de ljusa efteråt. Jag pluggar för mig själv, samtidigt som jag inte gör det. Mest för att göra mina föräldrar stolta, sedan efter det ser jag att jag kanske får jobb i framtiden - det är då jag tackar mina föräldrar. Dom stöttar mig genom allt plugg, dom hjälper mig så jag klarar det. Jag säger då det, jag är glad om jag har tid att umgås med vänner på sport- och påsklov eftersom nu blir det mycket innesittande med alla böckerna i händerna.
inte allt för lång tid kvar, mindre än 150 och jag är peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0