fett är bra, snyggt och ljuvligt

Fett är bra, fett är snyggt och ljuvligt. Alla tjejer som pratar om hur dom måste gå ner i vikt, att dom har nån liten mm som inte sitter med fast grepp stadigt på kroppens ben. Alla killar som berättar för tjejer hur feta dom är när det finns lite hull på kroppen.

Vad är det som händer? eller händer, det har för det mesta alltid varit så men när ska vi bryta detta? Det är inte fint att vara smal, jättesmal eller överdrivet smal. Tjejer ska ha fett, absolut inte för mycket men dessa små 40 kg som vi vandrar på räddar ingenting. Jag blir irriterad när jag hör om tjejer, som ex. i dessa tider ska börja träna för julskinkan dom åt. Men hallå? Lite vett i skallen borde folk väll ha, njut av maten! Ät en kaka, ät en bulle, gå på donken och njut istället för att kunna lusten och tvinga er att inte äta.
.
Jag är jättesmal, och jag skäms. Det är inte vackert någonstans, jag är inte alls nöjd med min kropp. Jag skulle nästan kunna döda för att få minst(!) 10-15 kg till. Då skulle jag vara nöjd. Ärligt tjejer, stå på er och inse att det inte är vackert att vara överdrivet smal. Och killar, det finns mer än utsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0