2010

jag började mitt år som blond, eller wannabe blond
hade många fina dagar tillsammans med min fina vän Andreas
hade en stor Barista tid, när vi vänner alltid tog en fika tillsammans och surrade
jag blev rödhårig, fick åka ambulans in på sjukhuset och bli kryckmongo
åkte spontant på en fest i Härnösand med Maria, tjejen jag kom otroligt nära iår
kollade på Pontus student och började längta till min egen
'
invigde sommaren på Bergafjärden med gott folk
firade midsommar med underbara tjejer och killar, med bada tunna och skumpa
var nere på Peace and Love - såg käraste Melissa Horn och dog av värmebölja
Var på Skara Sommarland med min familj och campade i husvagn
jag fyllde 18 år, började med att fira hos mig för att avsluta nere på Gatufesten
Sandra fyllde 17 år, som firades med halloweenfest hos henne
Blev pluggis med Maria, vi startade upp ett eget företag.
Fick världens finaste kontakt med dessa killar, som dock försvann..
Träffade bla. Linn, världens gulligaste tjej!
Var barnvakt till gulltjejen Ella.

Kommentarer
Postat av: lisa

tycker verkligen om bilden när du ligger mer hatten för ansiktet! En riktig sommarbild! :D

2011-01-06 @ 09:18:25
URL: http://lisacaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0