vissa bättre än andra - vänner

Äkta vänner, finns få nu för tiden. Men glad är jag endå att man vet vilka som finns, vilka som är där. Visst har jag vänner, vissa bättre än dom andra. Vissa i perioder, vissa när det passar just dom. Jag älskar mina vänner från djupet av mitt hjärta.

Fast en person, som kommit mig så himla nära det sista året är min stjärna Maria Waldemarsson. En tjej som ingen annan, trodde inte att vi var så lika när hon började i min klass. Det blir bättre och bättre med tiden, vi ligger på toppen och där stannar vi. Min kära vän, du är ett guldhjärta ♥

Kommentarer
Postat av: MARIA waldemarsson

åå min lilla sötis, ryste i hela kroppen när jag läste! du är guld och tillsammans är vi världen <3 hihi

2011-01-24 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0