du får aldrig se mig svag - jag gråter bara i regnet

Nu är dagens matlåda klar, jag är påklädd så det saknas bara lite kladd. För idag så väntas helgens andra kvällspass. Är på ortoped idag så jag får hoppas att det blir lugnt med folk. Stoppar ner paraflaxet i väskan om det skulle börja regna, har blivit hurtig igen som tar promenader till och från jobbet! Tummen upp.



Förresten. Några ord från mig själv till ingen. Jag hatar folk som ringer mitt i nätterna heeela tiden för äckligt dryga saker. Det stör mig. Okej, om jag inte haft något liv. Men tyvärr. Jag ställer upp för vänner, men vissa skildringar tycker jag att folk kan få skaffa sig. / sry.

Kommentarer
Postat av: stephanie

fin du är! <3

2011-07-16 @ 16:43:20
URL: http://stephaniewesterlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0