så svart, så vit - men åh, så fin

Åh, nu sitter jag och väntar på mina föräldrar som är på Ica och handlar. Om ni ville veta. Hur som helst så spenderade jag min dag hos Line, ute i Bjärme. Ni vet säkert inte ens vart det är, och det jag knappt heller. I skogen, kortfattat. Det var tvtittande, bakning, skratt, mat, klippning, allt! Myspys.


Men nu kom mina föräldrar, så det är fikadags! Bullar med mjölk. Sedan slår jag på en film och sover. Ladda inför en veckas jobb! Ja, mitt liv är jättetråkigt just nu. Och bloggen får inga bilder eftersom min dator inte funkar så den ska på lagning nåndag när jag har tid att lämna in den. Yippi, massa tusenlappar åt helvete. Tur att jag tog en försäkring. Men ni vet att jag lever, när datorn lever kommer även bloggen få ett liv. Blir lite tråkigt att uppdatera er om att jag jobbar och ser på film/sover. Men vi kommer iallafall höras senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0