we will come to the end - the end of the day

Blubb blubb. Ibland blir man så himla arg på folk, just så känner jag nu. Fast lycklig är jag endå. Haft en grym dag på jobbet, suttit 3 sekunder utav 8 timmar! Så känslan att komma hem och få sätta sig var, grym. Sen att jobba med bra läkare är också great, riktigt great. Läkare som vill jobba. Dom andra suger.

Nu, en kvällsfika senare sitter jag i soffan och försöker laga min dator fast det går inte framåt. Jag köpte den för drygt 2 veckor sen. Happy girl. Och sugen på att fiska är jag också, använda mina fiskekunskaper. Men nä. Jag ska gå och sova istället. Ladda inför en heldag med min kära pussgurka ute på landet!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Godmorgon :)

2011-07-18 @ 09:47:50
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0