allting som har hänt - vill jag glömma idag

Egentligen kan jag slänga in 458698 stycken inlägg varje Söndag. Det är dagar när jag bara ligger i sängen med datorn och bara gör ingenting. Därför blir det inga vettiga inlägg, haha. Okej, jag ligger inte bara i sängen utan jag äter 9/10 timmar då jag ligger där också. Rör mig inte på en fläck, försöker hålla mig på samma ställe. Ja, fast jag brukar boka tvättstuga på Söndagar för att vara lite duktig så nu väntar jag mest på att klockan ska bli tre så jag kan börja. Har hela min garderob att tvätta(!!)


Ja, nu vet ni vart ni vart ni har mig idag. Liggandes i sängen med massa skräp, som bara är skräp för Anna Anka och alla andra "beach 2011-freaks". Sen lunkar jag ut till tvättstugan 1 gång i timmen i 3 timmar. Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0