i mitt sagoland - tar du min hand igen

Godmorgon! Sov ut idag, är verkligen en slagen hjälte. Kvällen igår var grym trots massa omständigheter. Sällan jag och Elin lyckas hamna ute i skogen på midsomrarna. Förra året hamnade vi i Matfors och flera mil bort. Fanns inte ens täckning på telefonen där ute ;) Igår så hamnade vi dock bara på Alnö, men det är skogen det också. Iallafall där vi hamnade. Avslutade halv 5 imorse, och somnade direkt. Var med världens gosigaste folk där på slutet, vi hade så himla skoj!

Nu väntar jag på Elinpelin såklart, vi har tänkt att käka massa popcorn så vi får i oss salt och blir återställda. Annars så ska min kväll spenderas med T. Läju sova somvanligt ;) ;) Ni känner oss nu. Dock så hoppas jag på fest om jag åker hem på kvällen, peppad är man ju!

Kommentarer
Postat av: stéphanie

super gosigt och trevligt hade vi det inatt! :D

2011-06-25 @ 17:59:20
URL: http://stephaniewesterlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0