tell me - what do you want from me?

Vaken och pigg! Ja, vad ska man säga. Var inte hemma på hela dagen igår så därför var det knäpp tyst här på bloggen :) Spenderade dagen i stan hos grabbarna med elin, så medans dom spelade spel så storstääädade jag lägenheten! Från varenda hörn, topp till tå. Städade t.o.m toaletten, storslaget. Elin stod för middagen innan jag åkte till T och var med honom.

Sedan åkte jag tillbaka till grabbarna och Elin. Vi tog en tur på Björnstigen och sedan var det kvällsmys med gotta och massa kortspel. Blev däremot en tidig kväll eftersom det väntas jobb idag. Men underbara dagar har jag haft medans bloggen legat på sidan, men det är sånt som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0