dont tell me you're sorry, cause you're not.

Ligger kvar på samma ställe fortfarande, var trots inte allt för länge sen jag bloggade faktiskt. Men jag ligger här med en klump i magen och inser att det är mycket som ska göras. Redan inför imorgon. Åker till Stockholm imorgon och skriver på både jobbkontrakt och hyreskontrakt.

Men jag ligger här och har ont i magen. Lite eftersom jag ska flytta. Fast det har inte gått in i huvudet än, det kommer nog inte göra det försen jag bott där nere ett tag. Tanken slår mig då och då, speciellt när det gäller saknaden utav allt folk. Fast det kommer nog gå bra. Det får så lov. Läste förresten att Isabelle Strömberg, bloggaren också skulle till Stockholm imorgon. Kul information lixom. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0