god damn, you're beautiful - to me.

Ligger hemma i mammas säng nu och ser på tv. Tänkte egentligen gå ut ikväll, men jag orkar inte. Är alldeles för mycket tankar som snurrar omkring flytten. Började packa lite med mamsen förut, och vi ska ta lite mer ikväll. Mycket kan man inte packa. Typ, alla kläder, smink och hela den fadderullan. Men resten. Mycket ligger reda i kartonger, det som jag sällan/aldrig använder dvs.

Tänkte ha en avskedsfest också men det skippar jag nog. Huvudsaken för mig är att säga hejdå till släkten. Sen vännerna får man träffa. En överraskningsfest vore något. Men jag orkar inte bry mig egentligen.
Nu är det popcorn och film som står på schemat. Sedan godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0