I wanna go home.

Fan. Kollade tillbaka i min blogg, November förra året. Och insåg att på den tiden bodde jag själv. Och det var helt amazing. Typ den bästa tiden i hela mitt liv. Allting var så självständigt när det gällde mat, jobb och allt. Fan, obeskrivligt. Eftersom jag är en sån person som inte vill ha några föräldrar som gör allting åt mig så var det så lättsamt. Att få städa, diska, tvätta och laga mat är något jag behöver. Och vill. Det är så fritt. Att få vara själv. Göra precis vad man vill och, det var så tyst. Längtar tills jag flyttar själv igen.

Och då ska jag köpa mig en hund, hoppas jag. Förra året hade jag en hamster som hette Bullen. Men han fick flytta när jag flyttade hem till mina föräldrar :(
Älskling, mamsen saknar dig. Han var och är världens gulligaste. Men eftersom några barn fick honom så är det inte så lätt att bara, ta tillbaka. Haha. Fuling. Nä, va lycklig jag var. Lägenhet + jag = sant. ♥


min goaste prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0