ingenting förändras, för alla vill ge mig svek.

Jaha, då satt jag här ännu en dag. Som en töntig Stockholmsbo. Jag borde inte ens få bo här för det går inte ens ha lokalsinne. När jag skulle hem efter jobbet hamnade jag åt helvete så Matilda fick slå in addressen på GPSen och hämta mig. Bra! Undra om det blir några framgångar.

Imorgon kliver jag på mitt riktiga schemat så nu efter 3 pass är min inskolning klar. Så jag tänkte sätta mig ner och göra mitt delegeringsprov ikväll. Men har världens huvudvärk så jag vet inte alls hur det ska gå. Känns kanske som migrän, har aldrig haft det så jag ska inte säga något. Vanligt är det då inte.


Kommentarer
Postat av: patricia åhlin

jag älskar & saknar dig gumman <3

2011-11-15 @ 19:13:07
URL: http://patriciaahliin.blogg.se/
Postat av: stephanie

men söthöna, tappa inte bort dig i storstaden <3

2011-11-15 @ 20:36:14
URL: http://stephyywesterlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0