min dröm den har du kvar i din famn.

Okej, snart kommer Matilda och hämtar mig så ska vi brumma ner till Stockholm. Många inlägg på några minuter här men mitt hjärta slår i 380. Jag har inte insett försen nu, eller inte ens nu att jag flyttar ner. Flyttar. Inte hälsar på någon, nej. Jag flyttar. Själv, med Matilda.

Det är sjukt svårt. Att lämna vänner och familjen här, jag är inte van vid det. Åker ju sällan bort också. Hualigen, krokodiltårarna bara forsar ner. Kan inte ens äta för att jag har sån klump i magen, antar att det inte dröjer länge tills jag åker hem igen. Säkert redan till helgen om jag är ledig.

Men nu måste jag skynda mig.. Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: waldema

och inte sa du hejdå :(

2011-11-12 @ 23:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0