svar till Sharlee

Varför ska du flytta och vad ska du jobba med? Och hur länge ska du bo där? Hua vad spännande, vill också till Stockholm!:)

Jag ska flytta för jag känner att jag är ung och dum. Nä, men för att jag känner att jag vill bo där speciellt för att vidga mina vyer när jag är så pass ung. Sen att jag fick jobb gjorde valet självklart.
Jag kommer att jobba på ett korttidsboende mitt i Täbycentrum. Så nu har jag och en kompis hyrt ett hus som vi ska ha i 5 månader, sedan ska vi prata om vi ska fortsätta bo tillsammans eller om vi då väljer att skaffa eget. Så förhoppningsvis så flyttar jag dit föralltid.
Det är riktigt spännande. Känns sjukt kul nu när båda fått jobb och huset är klaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0