that's why all the girlfriends hate me.

Min första arbetsdag, på riktigt! Haft inskolning igår och förrgår. Har gått bra och jag är så himla glad över hur bra arbetskamrater jag har. Men nu så har jag precis ätit mat. Tänk att vi inte gjort någon "ungdoms lye mat" än. Vi köper inte ens köttbullar, mixer eller annat utan gör allting själv! Smarta och billiga brudar.

Förresten, min blogg blir säkert jättetråkig nu när jag skriver vad jag gör bara. Men jag har ju mina kära föräldrar som nog vill ha en real update. Och till helgen kommer dom med min kamera så då ska ni få se hur vi bor! :) Men nu ska jag spela Guitar Hero och vänta på Matilda som är ute och svänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0