svar på frågor - keep on goin'

När hade du sex senast?
- Ja, som alla andra människor så har jag behov. Så Fredagnatt

Vad tycker du är snyggast/sexigast på en kille?
- Ögonen. Är sexigast, finast och allt. Dom gör så himla mycket
Annars är väll magen förhoppningsvis snygg också

Har du någon speciell i ditt liv?
- Antar att du som frågar syftar på kille, så icke sa Nicke.

Hur börja du röka?
- Från början var det en rolig gruppgrej. Det verkade spännande och det var extra ballt eftersom man var
tvungen att smyga. Sedan skaffade jag en pojkvän som rökte och jag fortsatte, sedan dess har jag rökt.
Jag var ganska nyss fyllda 14 när jag började.
   
Vad tycker du om mig? hihi
- Jag tycker att du är bland de bästa tjejerna! Du är så underbar stumpan

Hur trivs du i stor staden?
- Jag trivs bra. Lyckas dock tappa bort mig lite då och då men änsålänge är det bra. Har inte varit så mycket
i storstaden om man säger så. Är mest i vårat hus i Täby, hihi!

Vad skulle du göra om du fick vara kille för en dag?
- Ligga som en soffpotatis och kolla på porr. Dra en runk, sätta på en brud. Kissa kors!

Är det någon du skulle kunna ta en kula för?
- Daniel Adams-Ray! Nä. Men min familj är dom jag skulle kunna göra det för.

   
     
Vad fick dig att flytta till stockholm?
- Jag spontansökte jobb här. Först fick jag ett på Danderydssjukhus på akuten men jag tackade nej
då det var så tätt inpå att jag slutat i Sundsvall. Så jag sökte nytt på Tribblehemmet i Täby. Dom ringde
mig, vi hade en telefonintervju och jobbet var mitt. Så det var spontansökningen och att jag fick jobb.
Självklart är det för att jag vill vidga mina vyer litegrann, är lite ballt att bo själv här som en liten tjej.

Är det skrämmande att lämna allt som var ditt liv?
- Ja, verkligen! Jag gråter kanske för ofta. Men samtidigt så försöker jag tänka att det är som en prövning.
Det jag mister på att flytta till Stockholm var isåfall inte menat till mitt liv. Som vänner. Man märker vilka
som fortfarande hör av sig, de som slutar höra av sig och det finns t.o.m dom som hör av sig bara för
att jag flyttat.

Vad är det bästa minne du har?
- Bästa. Jag vet inte, det finns så mycket som varit bra. Varenda födsel utav mina småsyskon är däremot
bland de bästa minnen jag har. Den lyckan är obeskrivlig. Mina prinsar.

Vad är det värsta minne du har?
- Egentligen är det inte mitt värsta minne men, jag tar det endå. Jag skulle lära mig åka bräda och i liften
så ramlade jag och elin. Båda ostadiga som bambi på hal is. Vi hängde där och kom inte lös, släpades upp
och hela livet gick i repris. I slowmotion. Det var så fruktansvärt hemskt så tårarna föll och vi ropade båda
två, " Jag älskar dig, glöm inte de" !

Har du något förhållande/någon på gång?
- Nä, sedan jag vetat att jag ska flytta så har jag verkligen tänkt på att inte träffa någon så.

Vem av dina vänner vet mest om dig?
- Svårt att säga. Elin & Sanra vet olika saker. Men säkert lika mycket

Vilka av dina vänner står dig närmast?
- Elin och Sanra.

Vad är det sjukaste du gjort på fyllan?
- Sjukaste, antar som roligt. Måste varit när jag skulle leka sexig inför Elin så jag kryper som en katt och
försöker säga "rawrrr" lite sexigt. Dock helt misslyckat. Finns på film, bad for me.

Konstigaste stället du har haft sex på?
- Hah. Maybe little to private. Men det finns konstiga ställen.
   
 
Varför slutade du umgås med johan, marcus och timmy?
- Ibland så undrar jag samma sak, egentligen finns det inget glasklart svar. Men jag & Johan började iallafall
att bråka om en löjlig grej, men så var det. Sedan så kom det saker mellan Marcus och Elin och jag förstod
inte riktigt hur Marcus tänkte så vi slutade umgås. Timmy är ju min bror så vi går ju aldrig ifrån varann. Men
eftersom han var så pass bra vänner med Johan och Marcus så slutade vi umgås. Men idag så är Johan den
enda jag pratar med. Och Timmy ytterst sällan.
   
Vem är din bästa vän?
- Elin.



Saknar du gamla tider? isf, vad?
- Självklart. Jag saknar den lilla bra tjejen jag var. Jag saknar när jag tog cykeln ner på fotbollsträningarna,
hängde med vänner och skötte mig. Tiderna när allting var en dans på rosor, när det inte fanns några taggar
att ens få tag på. Sedan har man börjat insett vad vänner är, vad livet är. Mer än man visste förut.

Är du kär just nu?
- Icke sa Nicke.

Vad vill du bli när du blir stor?
- Jag vill jobba som barnmorska eller ambulansförare.

Hur länge ska du bo där?
- Minst ett halvår, men jag hoppas på föralltid. Eller i flera flera år.

Vad ångrar du?
- Att jag inte skötte alla ämnen i skolan och sökte vidare direkt. Och att jag inte gav min moster ett riktigt
hejdå innan hon lämnade oss. Utan grät, och gick därifrån..

Har du gjort något dumt på fyllan?
- Blivit för full så att ambulansen fick hämta mig. Och jag fick spendera natten på sjukhus.

Hur brukar du sminka dig?
- Jag hatar typ smink. Men på vardagar när jag ska ut bland folk eller jobba så tar jag på mig puder och
mascara. Supersällan så använda jag foundation. När jag ska ut och festa eller ut bland folk på kvällstid
kan jag dra på lite foundation och rouge, självklart mascara. Lätt ska de va!

Tack för alla frågor, men fortsätt fråga! Det här var riktigt kul. Men nu har Matilda kommit hem och jag har gjort det mesta utav mitt delegeringsprov. Dags att sova, uppstigning 05.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0