världens bästa vantar!

Jag tänkte tipsa er om världens bästa vantar! Dom finns i färgerna svart, grå och gräddvit. Inuti så är dom fodrade med fleece - precis som man vill ha det! Det allra bästa är att det är insydda reflexsnören! Hur bra är det inte? Både bra för att skydda händerna från kylan och dessutom för mörkret!

150 kronor kommer dessa underbaringar att köpa. Änsålänge ligger dom inte riktigt ute på marknaden men det är lovat att om ni hör av er till mig så är vantarna era för smålapparna.
[email protected] för kontakt!
Annars så kommer jag uppdatera er när ni kan springa ut i stan och köpa dom!







Jag & Sanra fick vara de som visar upp världens bästa vantar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0