det är sista gången som jag lämnar dig.

Då har även jag vaknat till liv, alldeles för tidigt enligt mig själv. Idag tänkte jag verkligen må superduper dåligt, ligga i sängen hela dan med hängande ögon och knapra ipren. Men nix! Jag mår prima skinka så jag ska snart fixa mig litegrann och åka på Dollar Store. Yey. Tänk att även vi fått det. Var där i veckan men bara en snabbis för att leta en sak men idag ska jag strosa!

Hade iallafall en riktigt bra kväll igår trots omständigheter. Bilder får ni när våran mingelfotograf (Tova) som inte kom in på krogen lagt ut dom ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-10-30 @ 11:23:31
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0