du säger att allt är bra, hur fan kan du spela glad?

Okej, here we go. Hur början man ens? Vi börjar som att jag skriver ett brev till min lärare i sexårs.

Om mig? Ja. Jag bor hemma med mina föräldrar och 3 utav mina 6 brorsor. Vi bor i ett radhus i Granloholm, Sundsvall. Av den större delen av mitt liv så  har jag bott här. Jag är förresten mittenbarnet bland mina goa pojkar. I början på 8:an skaffade jag en pojkvän och trodde att jag var jävligt cool, så jag började skolka rätt så mycket och jag började även röka. Så därutav kommer min rökning. Vi har alltså hållt ihop i över 5 år. Fast det tog slut men mitt liv i skolan var inte bra nånstans. Sista terminen i 9:an så tog jag tag i allt, och fick ett stipendium när jag gick ut ur grundskolan.

Så jag började på gymnasiet, omvårdnadsprogrammmet. Inte för att jag kände att det var "the right" utav för att flera utav dom jag gick med skulle gå där. Men de är bland de bästa beslut jag gjort i hela mitt liv. Jag pluggade, skötte skolan någorlunda och tog studenten i somras.

Mer då? Fan vad svårt det här är. Annars så hatar jag tofflar, mycket bidragande till varför jag är singel. Dom flesta blir tofflar i ett förhållande. Så, no shit. Har däremot väldigt många killkompisar, tjejer är ganska komplicerade. Okej, nu handlar det inte om mig. Men. Annars så jobbar jag som vikarie på Akutmottagningen och även extra på Hotell Södra berget. Och tränar gör jag. För det mesta springer jag iväg till nå pass på Friskis och Svettis.

Min barndom kanske. Ja, den var väll bra. Har varit med om de bästa sakerna men även saker barn inte ska få vara med om. I dagens läge är mina föräldrar gifta men under min livstid så har dom varit skiljda 2 gånger. Först när jag var drygt 2 år sedan när jag ungefär var 9, 10 år. Var mycket ute på landet hos min mormor och morfar. Man har ju inget superminne så jag vet inte. Har väll inte varit något änglabarn heller, men ganska duktig. Började röka som 14åring ( som jag ångrar i dagens läge.. ) Började dricka som stor, var väll nån fjortisfest när man var liten men annars tog det tag när jag var 17 faktiskt. Har aldrig tagit nån drog, eller knark rättare sagt.

Jag piercade tungan när jag var 17 år. Jag gjorde min första tatuering på handleden när jag var 18 år. På sommaren bara några dagar efter jag fyllt år. Sedan så valde jag att göra en tatuering i nacken senare när jag var 18. Sist men inte minst så piercade jag naveln.

När jag var några små-år så gick jag i friidrott. Spelade även fotboll, men våran tränare försvann så vi la ner. Så sen har det varit gym som hållt igång. Jag älskar stan, verkligen. Men samtidigt älskar jag att få åka ut i skogen och bara ventilera. Åka skoter, fiska, tälta, picknik, att inte ha en fungerande telefon, springa och vara. Men att vara i stan och festa, umgås med vänner är minst sagt lika bra!
 
Aja, nog om mig. Vill ni veta något mer får ni fråga för det här är verkligen skitsvååårt! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0