grattis på födelsedagen, min pingla som 18åring!

Tänk att min prinsessa blir 18 år idag! Sanra Andersson, ord från mitt hjärta till dig.

Kan du förstå att jag var på BB för precis 18 år sen,  att jag var med eller rättare sagt kom direkt efter din födsel. Jag har följt dina spår i alla år. Vi har varit som systrar genom alla tidern och det kanske inte är så konstigt med tanke på att ingenting har kunnat skiljt oss åt. Trots att vi ibland har valt olika vägar så har vi alltid kommit till en korsning och mött på varann. Ibland har vi gått en gemensam väg och hjälpt varandra över alla hinder och gropar som vi stött på. Att vara hon som du ibland tittar på, på fester och andra gånger och stolt säger " Hon var med på BB när jag föddes " är oslagbart. Du tittar mot mig och lér, vi skålar om det ofta. Allt som jag nånsin sagt till dig har varit så äkta. Att kalla nån bästa vän, min andra halva, mitt solsken, min syster är så äkta som det någonsin kan bli. För du vet vad du betyder för mig. Du förstår mig. Mitt hjärta.

Så idag är det din dag! Den dag som du sålänge längtat till. Din 18-årsdag. Sålänge som du tänkt på den och jag har tänkt.. Att, fan Sandra - det är år och dar kvar! Nu är du med i The gang. Jag hoppas du får världens bästa dag, kväll och natt! Och det kan jag lova att du får, vi ska ordna det!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MITT HJÄRTA, MIN ANDRA HALVA OCH SYSTER.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0