how can I move on when I'm still in love with you?

Jaha, ännu en dag. Åkte till Birsta med mamsen imorse, redan halv 10! Fan, det borde vara förbjudet att vara vaken eller åtminstonde röra sig på shoppingställen så tidigt. Sen jag kom hem har jag legat i sängen. Slog på The last song och bölade krokodiltårar. Som jag grät till den filmen har jag nog aldrig gjort till någon annan. Kändes så real, den berörde så djupt. Rekommenderas.

Annars då? Ja. Sitter och käkar ägg nu, mitt blodsocker faller lagomt hela tiden så de är ba äta. Trots att jag gör det har jag lyckats gå ner 3,7 kg på drygt en vecka. Även fast jag äter tabletter mot min mage. Funktionell dyspepsi eller vad läkarn sa. What to do. Nu ska jag ta en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0