jag har givit dig allt, har ingenting kvar.

Blev en liten utgång igår trots allt =) Liten och liten, bra var det iallafall!  Så nu blir det att ta igen Idol idag! Tur att jag inte hört vem som åkte ut än, haha. Har precis kommit hem, är svintrött och blä. Väntar på att Sanra ska komma hem så att vi kan surra skit och bara äta mat! Som vi alltid gör. Haha. Bakismat och skitsnack om kvällen/natten. Skvaller. Gossips.  Längtar tills det blir kvällsmys med mina tjejer. ♥


Man är inte speciellt fräsch idag! Riktig walk of shame när jag skulle gå en bit in i stan imorse. Gårdagens smink, klädsel och hela fadderullan. Man var ju snygg när man gick hemifrån igår iallafall. Det som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0