sandra nylund as a little fat baby.

Haha. Vilken kvällsunderhållning att läsa " Den första boken ". Måste varit sinnesjuk som unge. Tänkte dela med mig utav mitt tidigare liv. När jag får barn ska jag också skriva en sån, fan vad roligt!

♥ Fredagen den 13/12-91 fick mamma och pappa reda på att dom väntade mig. Bra dag!!
♥ Jag hade blåaögon när jag föddes, idag är dom brungröna.
♥ Lärde mig att skratta när jag var 12 veckor, däremot log jag när jag var 2 veckor.
♥ Upptäckte mina händer och fötter när jag var 5 månader och 2 veckor.
♥ Jag var 1 år och 1 månad när jag höll i en sked själv. efterbliven, javisst!
♥ När jag föddes var jag 50 cm och vägde 3110
   - 1 år och 17 dagar senare var jag 73 cm och vägde 8830. tjock
♥ Satt själv på pottan när jag var 1 år, 6 månader och 23 dagar
   - Fast jag bajsade själv(?) när jag var 2 år och 4 dagar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0