I just shot a man down.

Sängliggandes är precis vad jag är. Blev somsagt dålig när jag var ute och gick förut, var verkligen inte beredd med tanke på att allting varit finfint sen jag blev av med min förskylning. Men nu så, helt plöstligt så fick jag världens hjärtklappning, blev helt yr och hängig i kroppen. Samtidigt så blev jag ovanligt torr i munnen. Tog mig hem, knappt. Här ligger jag och har inte blivit av med något ovan, däremot har jag fått sinnesjuk huvudvärk, ont i ryggjäveln och ett illamående som är värre.

Så ikväll kör jag på ipren, Gustafsson 3 trappor och vatten! Har dock redan sett programmet men med den humorn så kan det behövas såhär på en Söndagkväll med världens sämsta mående!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0