svar på fråga!

Jag tränar på Friskis och Svettis efter många prövningar på andra ställen. Det är endå stället som jag fastnat för, genom många olika anledningar. Friskis och Svettis har lokalerna där man känner sig hemma på något sätt. Det är inte miljoner med folk som det är på de större träningslokalerna. Det springer inte omkring biffar överallt som man jämför sig med, och känner sig som en megaliten bebis.  ;) ;) Skämt åsido. Tillbaka till verkligheten. Sen är inte jag den personen som har motivationen att springa på gym i månader eller år. Det är passen jag vill åt. Allt mellan core, step, jympa, dans och yoga. Inte bara de passen som tar och dödar kroppen. Antingen det eller yoga. Friskis har pass hela vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0