0007

Idag har i princip allt handlat om påsk och packning såklart. Fast jag kan inte packa så jag sitter mest vid datorn och häckar då, för att inte vara ivägen lixom. Mamma har gett upp hoppet när det gäller att jag ska packa, så ibland kommer hon med andra saker. Typ, " Sandra, jag har en sak till dig nu. Du kan ju tvätta ur alla skåp " Fast inte på engång, jag tänkte göra det imorgon istället. Huvudsaken är ju att det blir gjort!

Annars så började jag morgonen med att leta påskägg! Man är ju alltid ett litet barn när det gäller högtid, sålänge det inte gäller alkohol. Då är man vuxen redan vid 4-års åldern tycker man! Jag som är lite större fick t.o.m cigaretter i mitt ägg. Lycklig rakt in i själen blev jag då, självklart var det godis också. Så jag gick inte miste om något, fick bara ett litet plus.
'
Iallafall. Nu sitter jag och pratar med världens ovanligaste människa Stephanie. Vi ska väll planera kvällen litegrann. Vi har inga planer men typ, mötesplats och sån skit. Inte vet jag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0