0013

Har hållt på att packa heeela dagen! Var verkligen uppe vid 10, halv 11 så var vi i full gång. För att pausa hela grejen så gjorde jag iordning en riktig gofika :) Räkmackor, kärleksmums och kaffe! Lovely. Det bästa har varit att hitta massa gamla foton. Massa på min moster, så fin! Himlens finaste ängel utan tvekan.

Vi var nyss och kollade på lägenheten vi ska flytta till iallafall. Riktigt fin och fräsch! Vi hade nämligen inte tittat på den utan sa bara att vi skulle flytta dit, och de gick Totalförvaltningen med på. Så det kan bli bra. Mina skräcktankar om gatan börjar sakta men säkert försvinna. Herregud, jag klarar väll allt!
Pappa


Niklas & Timmy


Henke & Morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0