0049

Hej. Tja. Tjenare babe! Aa, vilket som. Jag sitter fortfarande och väntar på att VC ska ringa någongång, dom har sagt tjugo över 2.. Men jag vågar ju inte hoppa in i duschen om dom inte har ringt, för annars ringer dom väll mitt i allt. Dom har ju en tendens att göra det har jag lärt mig.

Tobias var nyss här, han jobbar på våran nya gata och fixar allt som är trasigt och skit. Och med tanke på att besiktningen i Fredags bara smågjordes så kom han tillbaka idag. Och vi hade riktigt trevligt faktiskt, tog en kopp kaffe och grejade. Haha, vilken man. Jag är barnvakt förövrigt, till min lillebror. Och vi väntar på att Andreas ska komma hit, nu bor vi ju mycket närmare varann! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0