12:55

Godmorgon. Godmiddag. Godkväll. Jag har nyss vaknat efter hur många timmars sömn? Ja, jag ska försöka räkna. Och med det så kan jag berätta vad jag gjort ihelgen också. Fredagkväll & natt bjöd på allt för mycket men sömnen var dryga 4 timmar maximalt. Vilket betyder att jag inte sov hemma. Så när jag vaknade så åkte jag för att möta Mantha och då åkte vi hem.

 

Slog på en film, somnade. Lagade mat och käkade, somnade. Såg på gladiatorerna, somnade. Flyttade mig från soffan till sängen, somnade. Och sov tillsnu. Vilket resulterar i att jag sedan 06.00 på morgonen i Fredags sovit i ungefär 28 timmar. Eller om man bortser från matlagningen och gladiatorerna så 26 timmar. Jag är helt jävla utvilad och kan verkligen inte sova mer. Så nu myser jag i Manthas kläder som låg i vardagsrummet eftersom jag inte vill väcka henne. Så nu är det dags för frukost och sedan operation Städning!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0