14:37

Hej. Tja. Sitter i Nacka nu och ska åka till jobbet om en dryg halvtimme. Har jobbat heeeela helgen, i princip. Fredagkväll, hela igår ( 13 timmar, hej!! = pengar ) och ikväll kör jag på ett kvällspass. Kanske låter skönt. Är ledig imorgon så det ska bli skönt iallafall. Förövrigt? Ja, jag håller på att sluta bita på naglarna. Jag ska åka hem om några veckor och jag dödslängtar. Dock bara en helg och då är det jag & familjen kan jag lova. Tog ju inte vara på den tiden under jul när jag var hem.

Fan, tråkigt att ni får läsa världens babbelbabbel. Men jag ville bara skriva litegrann. Men nu dör mitt internet om några minuter så vi hörs om några timmar, dagar, veckor, månader eller år. We'll seee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0