21:47

Sitter nerbänkad vid datorn nu. Assegt. Väntar på att tiden ska gå så att jag kan åka hem till mitt kära Stockholm och min kära Johana och mitt kära jobb. Kära allt. ♥ Alltså, det blir nattbussen för min del. Har packat min väska som är proppfull med kläder och även lite skor.

Efter träningen som förövrigt var väldigt intensiv och svettig så sprang jag in på stan och köpte en ros och skrev en gullig lapp till min pappa som han fick efteråt. Snäll som jag är lagade jag även tacopaj så ikväll har vi haft familjemys. Nu ska jag leta reda på mitt smink som är borta och mysa ner mig med bror i soffan. Det blir massa gotta och tvmys tills vi åker, eller ja. Han följer med och vinkar hejdå. Bästa!
Bild sen somras, i Sollefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0