-

Ligger som en prinsessa i sängen och njuter utav den fina sömn jag får. Eller så inte. Är riktigt uppstressad över att jag inte kan sova. Har legat i den här sängen sedan, cirkus 22, alltså snart i 4 timmar och inte lyckats somna. Somnade inte ens till brorsans film som varade i 1 ½ timme. Om klotter på spårvagnar osv. Somnar man inte utav det så är ju något fel. Jag ska upp om 3 timmar, ska ta en promenad till jobbet om 4 timmar. Och jag har inte sovit!! Åh, panik. Lillebrorsan har lyckats somna, skönt ser det ut.
 
Imorgon är jag skyldig min kropp och hjärna lite sömn. Helst att jag somnar direkt efter jag kommit hem från jobbet och sover tills dagen efter. Måste försöka sova nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0