brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken,

Vilken kväll och natt. Vad som hände? Något i stil med att vi var hos Stephanie och förkrökade med gänget, asbra. Och ner på stan, fortsatte där innan vi begav oss ner mot krogen. Sen då? Ja, att jag skällde ut någon kille efter noter. Bad folk vara snälla. Tog hand om mina Stockholmsgrabbar N & G, men då fick ju jag sovsällskap! Och lyssnat på ordet, "Aaaaaadå" hela kvällen och natten. Förjävla bra.

Mår, ärligt skit idag. Som jag sa igår. Vågar inte riktigt stoppa i mig mediciner heller då jag knappt får i mig fil.. Bra liv! Kom ganska nyss till mamma och pappa, kureringsdag. Så nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på Grey's Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0