Cause it's time to leave those feelings behind

Äntligen hemma från jobbet. Allt kändes så jäkla bra idag så jag tänkte kliva på 100 % igen. Fast nä, kom jag på senare när knäet utsöndrade lite smärta och påminde mig och det verkliga livet. Varit en riktigt lugn dag annars, så himla skönt!

På vägen hem stannade bussen till och chauffören ropar med sin turkiska dialekt "Hon ar från hospital, jaaa? " Ja, då springer det en tjej från, förhoppningsvis psyket, i sin fina sjukhusklänning och klappar händerna mitt i vägen. Och två utav personalen efter. Haha, jag som jobbar med detta borde tycka folk på bussen var dum i huvudet som skrattade. Men jag är bara människa och skrattade med dom efter min otroligt dåliga dag.

Äter chips nu i väntan på att min hjärna ska berätta vad jag vill ha till kvällsfika, sen är det Greys och godnatt. Ledig i 2 dagar nu!!! Woo. Blev förövrigt erbjuden jobb i ett annat land, coolt! Så det ligger på minnet. Skulle höra av mig inom ett vist datum, japp! Haha. nu är det nog pratat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0