det finns lätta vägar att gå, men vi vägrar ta dom.

Började dagen med att läsa mitt horoskop, vilket löd ungefär såhär " Du kommer ha en dålig dag, men det finns ljusa glimtar nånstans.." Precis så är min dag, fast utan glimtar. Aa, det betyder att jag tog mig till FSK efter mycket om och men. Väl där så måste jag ha arrbetsgivarintyg både från nuvarande jobb och mitt gamla i Sthlm. Varför? Ingen jävla aning. Jävla kärringjävel. Ursäkta språket, ska tvätta munnen sen. Så jag kunde inte lämna in några papper än, lär ju inte hända på några dagar framöver heller. 
 
Och alla blickar när jag hoppar på kryckor, JAPP! - JAG ÄR SÅÅÅ HANDIKAPPAD. Vad är grejen? Idag har jag förövrigt hoppat på kryckor i 3 veckor, bortsett mina dumma dagar när jag ex. valt att gå ut istället. Och mina små promenader som jag kan ta, på dryga 15-20 minuter. Eh. Finns nog mer. Att dom som är fastighetsblablabla vill att man ska städa imorgon 09.00 här på gatan, ha ha. På min födelsedag? Inte då. Men dom kan ju få ge mig fika endå om dom vill, fast de tror jag inte.
 
Bajsliv. Vilket ni nog märker. Så, somvanligt så är jag värd att krypa ner framför Greys! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0