ett litet barn med för mycket attityd.

Ja, en diagnos på det här slutade med ytterligare kryckveckor framför mig. Framför mig väntas sjukgymnastik, massa piller ätande och en längre tid sjukskrivning. Funderar på att köpa en dosett, haha! Så att jag håller reda på alla tabletter. Dom blir bara fler och fler, ska hämta ut dom senare idag. 
 
Blir inge gatufesten iår för mig, känns förjävligt att hoppa på kryckor bland alla fulla svin. Familjemys får det bli. Tänkte fira min 20-årsdag med vännerna på Lördagen innan GF, Men hejdå på mina planer! Är sjukskriven på min födelsedag också, så ska lätt springa in på Systemet endå. Bra! Hehe. Tjänar ju massa pengar eftersom jag inte går på Gf, där bränner man pengar som att de vore smör. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0